Livera

Klantcase  – Livera

Een communicatieve en initiatiefrijke ICT-partij

Met honderd winkels in Nederland en achttien in Denemarken is het op ICT-gebied nooit saai bij Livera. Toen de huidige ICT-dienstverlener niet meer kon voldoen aan de wensen, kwam BizzCon om de hoek kijken. ICT-coördinator Michel Vlug: “Ik ben zeer tevreden over de samenwerking, dit is precies wat ik wilde.”

Behoefte aan totaalontzorging

Wat was het dan waar Livera behoefte aan had? Michel: “We zochten een ICT-partij die initiatief neemt, het grotere geheel ziet en helder communiceert. Toen kwamen wij in contact met BizzCon.”

Livera

Meer rust

Door de komst van BizzCon is er meer rust gekomen. Voorheen stond Michel’s telefoon roodgloeiend en reed hij geregeld het hele land door om problemen op te lossen. Doet er zich nu een probleem voor? Dan hoeft het winkelpersoneel alleen nog maar BizzCon te bellen. Wij zijn het enige aanspreekpunt voor de gehele ICT-infrastructuur van de winkels in Nederland en Denemarken.”

Internationaal samenwerken

BizzCon-collega Dirkjan vertelt: “Wat gaaf is aan dit project, is dat we ook het aanspreekpunt zijn voor de vestigingen in Denemarken. Onze collega’s helpen hen op afstand. Doet er zich een probleem voor in de winkels? Dan rijdt er een Deense partner naartoe. Wij werken samen met lokale ICT-partijen. Wel zo praktisch en milieubewust. Michel: “Het voelt fijn dat er een partij is die dingen oplost.”

ICT moet werken

Want: wat gebeurt er eigenlijk bij Livera als ICT niet naar behoren werkt? “Naast frustratie bij personeel en klanten, is het gevolg uiteindelijk omzetverlies. Als ICT een bottleneck is, dan moet dat zo snel mogelijk opgelost worden. ” Michel voegt toe: “Is er een vraag, behoefte of probleem? Dan moet je gewoon geholpen worden. BizzCon snapt dat.”

Livera

Samen groeien

Inmiddels is de samenwerking een tijdje onderweg. “In de beginperiode moest BizzCon ons echt leren kennen. Je moet even weten welke wegen je moet bewandelen, maar daar kom je samen wel uit.” Michel voegt toe: “Ik ben nu veel minder tijd kwijt aan de filialen, dat is heel fijn.”

Heldere communicatie

Michel vertelt dat hij zelf jarenlang leiding heeft gegeven aan supportteams. “Ik heb hoge eisen voor de dienstverlening op support, daar wordt aan voldaan.” Hij voegt toe: “We krijgen vanuit alle hoeken te horen dat de communicatie met jullie zo fijn is.”

Meer lezen?

ISO 27001-certificering

BizzCon behaalt voor vijfde jaar op rij ISO 27001-certificering

Voor het vijfde jaar op rij behaalde BizzCon de hercertificering voor ISO 27001, dit is dé internationale standaard voor informatiebeveiliging. Hiermee toon je aan dat de informatiebeveiliging goed op orde[…]

LEES VERDER
Mark van Engelenburg

Maak kennis met Projectmanager Mark van Engelenburg: “BizzCon gaat voor duurzame relaties”

Tijdens zijn IT-opleiding ontdekte Mark van Engelenburg dat zijn hart niet zozeer bij de techniek lag, maar de mensen erachter. Hij raakte geïnteresseerd in projecten, coördinatie en processen. De veelzijdige[…]

LEES VERDER
Microsoft Intune

Wat is Microsoft Intune en wat kun je ermee als bedrijf?

De werkplek van vandaag is anders dan vroeger. Collega’s werken niet alleen meer op kantoor, maar ook thuis en onderweg. Daarnaast werken ze vanaf verschillende apparaten, zoals: laptops, telefoons en[…]

LEES VERDER

Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen?

NEEM CONTACT OP