Klantcase – Livera
Een communicatieve en initiatiefrijke ICT-partij
Met honderd winkels in Nederland en achttien in Denemarken is het op ICT-gebied nooit saai bij Livera. Toen de huidige ICT-dienstverlener niet meer kon voldoen aan de wensen, kwam BizzCon om de hoek kijken. ICT-coördinator Michel Vlug: “Ik ben zeer tevreden over de samenwerking, dit is precies wat ik wilde.”
Behoefte aan totaalontzorging
Wat was het dan waar Livera behoefte aan had? Michel: “We zochten een ICT-partij die initiatief neemt, het grotere geheel ziet en helder communiceert. Toen kwamen wij in contact met BizzCon.”
Meer rust
Door de komst van BizzCon is er meer rust gekomen. Voorheen stond Michel’s telefoon roodgloeiend en reed hij geregeld het hele land door om problemen op te lossen. Doet er zich nu een probleem voor? Dan hoeft het winkelpersoneel alleen nog maar BizzCon te bellen. Wij zijn het enige aanspreekpunt voor de gehele ICT-infrastructuur van de winkels in Nederland en Denemarken.”Internationaal samenwerken
BizzCon-collega Dirkjan vertelt: “Wat gaaf is aan dit project, is dat we ook het aanspreekpunt zijn voor de vestigingen in Denemarken. Onze collega’s helpen hen op afstand. Doet er zich een probleem voor in de winkels? Dan rijdt er een Deense partner naartoe. Wij werken samen met lokale ICT-partijen. Wel zo praktisch en milieubewust. Michel: “Het voelt fijn dat er een partij is die dingen oplost.”
ICT moet werken
Want: wat gebeurt er eigenlijk bij Livera als ICT niet naar behoren werkt? “Naast frustratie bij personeel en klanten, is het gevolg uiteindelijk omzetverlies. Als ICT een bottleneck is, dan moet dat zo snel mogelijk opgelost worden. ” Michel voegt toe: “Is er een vraag, behoefte of probleem? Dan moet je gewoon geholpen worden. BizzCon snapt dat.”
Samen groeien
Inmiddels is de samenwerking een tijdje onderweg. “In de beginperiode moest BizzCon ons echt leren kennen. Je moet even weten welke wegen je moet bewandelen, maar daar kom je samen wel uit.” Michel voegt toe: “Ik ben nu veel minder tijd kwijt aan de filialen, dat is heel fijn.”
Heldere communicatie
Michel vertelt dat hij zelf jarenlang leiding heeft gegeven aan supportteams. “Ik heb hoge eisen voor de dienstverlening op support, daar wordt aan voldaan.” Hij voegt toe: “We krijgen vanuit alle hoeken te horen dat de communicatie met jullie zo fijn is.”
Meer lezen?
Dennis Ebbenhorst volledig eigenaar van BizzCon
Met ingang van 22 oktober is Dennis Ebbenhorst volledig eigenaar van BizzCon. “Dit nieuws heeft verder geen invloed op onze klanten en partners, maar omdat we nauw samenwerken is het wel[…]
LEES VERDERBizzCon is FD Gazelle 2024
Tijd voor een feestje! Zojuist ontvingen we het nieuws dat BizzCon zichzelf FD Gazelle 2024 mag noemen. Dit is een van de meest prestigieuze ondernemersprijzen voor snelgroeiende bedrijven in Nederland.[…]
LEES VERDERAI in de retail: 4 trends uitgelegd
Vorige week was BizzCon aanwezig op RetailTrends Live. Dit is hét jaarlijkse businessevenement voor professionals in de retail en brands. Het programma was gevuld met (inter)nationale topretailers en -merken, experts[…]
LEES VERDER