De Beren

Klantcase  – De Beren

ICT-oplossingen zonder gedoe

Opmerkelijk genieten, dat is het motto van restaurantketen De Beren. Met succes, want onlangs werden zij nog uitgeroepen tot meest bezochte horecaformule van Nederland. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Alles moet kloppen om gasten de ultieme beleving te geven. Soepel werkende ICT hoort daar ook bij. ICT Manager Rob Vissers: “Onze samenwerking met BizzCon zorgt voor bedrijfszekerheid.”

Behoefte aan zekerheid

Op dit moment telt De Beren 48 restaurants en 32 bezorgvestigingen. Rob: “We blijven groeien, dus we willen dat onze ICT ‘gewoon’ goed geregeld is. Onze voorgaande ICT-dienstverlener paste niet meer bij onze wensen. We waren op zoek naar een fatsoenlijk netwerk om bedrijfszekerheid te vergroten, een organisatie die zelfstandig met onze andere techniekpartners kan samenwerken en bovenal: heldere communicatie.” Hij voegt toe: “Teveel ICT-partijen maken vragen heel ingewikkeld en obscuur. Van een simpele vraag wordt te vaak een ingewikkeld project gemaakt, dat past niet bij De Beren.”

De Beren

Groeiende samenwerking

Via een gemeenschappelijke connectie kwamen De Beren en BizzCon met elkaar in contact. “BizzCon sloot aan bij onze wensen.” Het begon met een stukje advies over het herorganiseren van de Microsoft 365-omgeving en groeide uit tot het volledig in beheer nemen van vestigingen door heel Nederland. Rob voegt toe: “De korte lijnen met BizzCon zijn erg fijn.”

Eén plek voor alle vragen

Van internet, telefonie tot aan (bon)printers en werkplek: BizzCon beheert de gehele ICT-omgeving. Doen er zich problemen voor? Dan hoeft het horecapersoneel alleen nog maar BizzCon te bellen. “Een andere partij beheert onze kassasystemen. Voor de samenwerking met BizzCon merkten we dat zij altijd werden gebeld met vragen, ook als het niet direct met de kassa te maken had.” Rob vertelt: “We vinden en het ook belangrijk dat BizzCon autonoom kan samenwerken met onze andere techniekpartners. Dat gaat goed, wij hoeven er niet meer steeds tussen te zitten.”

De Beren

Samen kom je verder

“Ik ben nog steeds dolblij met de samenwerking”, vertelt Rob enthousiast. “De samenwerking zorgt voor bedrijfszekerheid, duidelijkheid en gemonitorde processen. We hebben veel contact met elkaar. Ik zie BizzCon als een collega. Als er veranderingen zijn, stellen we elkaar op de hoogte. We zijn in symbiose met elkaar.”

Focus op ultieme klantbeleving

Valt de wifi uit? Werkt een handy niet naar behoren? Dan hoeft het personeel van De Beren enkel contact op te nemen met BizzCon. Zo kunnen zij zich blijven focussen op de ultieme klantbeleving en doen wij de rest. Supportmedewerkers staan altijd klaar om te helpen. Dat geeft een hoop rust, ook voor Rob. Zo kan hij zich blijven bezighouden met de vraag: hoe blijft De Beren de meest bruisende horecaformule van Nederland?

De Beren

Meer lezen?

Microsoft 365 | Managed Netwerk | Copilot

Alles wat je wil weten over Copilot

2024 is het jaar van Microsoft Copilot. Deze intelligente assistent biedt verschillende mogelijkheden om slimmer en efficiënter te werken. Ben je benieuwd wat Copilot precies is en hoe je de[…]

LEES VERDER
Jan Willem Mauritz

Maak kennis met System Engineer Jan Willem Mauritz: “De ICT-branche ontwikkelt zich in een razend tempo.”

Onze klanten noemen hem geregeld gekscherend ‘de kabelmagiër’, ‘ICTovenaar’ of zelfs ‘de knapste man van BizzCon’. Wij noemen hem gewoon Jan Willem Mauritz. Net als collega Dirkjan is hij vanaf[…]

LEES VERDER
Dutch IT Channel Awards | Ons team

BizzCon genomineerd voor twee Dutch IT Channel Awards

Leuk nieuws! BizzCon is genomineerd voor twee Dutch IT Channel Awards. We zijn in de race voor Managed Service Provider (MSP) van het jaar, daarnaast is eigenaar Dennis genomineerd in[…]

LEES VERDER

Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen?

NEEM CONTACT OP