Klantcase – De Beren
ICT-oplossingen zonder gedoe
Opmerkelijk genieten, dat is het motto van restaurantketen De Beren. Met succes, want onlangs werden zij nog uitgeroepen tot meest bezochte horecaformule van Nederland. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Alles moet kloppen om gasten de ultieme beleving te geven. Soepel werkende ICT hoort daar ook bij. ICT Manager Rob Vissers: “Onze samenwerking met BizzCon zorgt voor bedrijfszekerheid.”
Behoefte aan zekerheid
Op dit moment telt De Beren 48 restaurants en 32 bezorgvestigingen. Rob: “We blijven groeien, dus we willen dat onze ICT ‘gewoon’ goed geregeld is. Onze voorgaande ICT-dienstverlener paste niet meer bij onze wensen. We waren op zoek naar een fatsoenlijk netwerk om bedrijfszekerheid te vergroten, een organisatie die zelfstandig met onze andere techniekpartners kan samenwerken en bovenal: heldere communicatie.” Hij voegt toe: “Teveel ICT-partijen maken vragen heel ingewikkeld en obscuur. Van een simpele vraag wordt te vaak een ingewikkeld project gemaakt, dat past niet bij De Beren.”
Groeiende samenwerking
Via een gemeenschappelijke connectie kwamen De Beren en BizzCon met elkaar in contact. “BizzCon sloot aan bij onze wensen.” Het begon met een stukje advies over het herorganiseren van de Microsoft 365-omgeving en groeide uit tot het volledig in beheer nemen van vestigingen door heel Nederland. Rob voegt toe: “De korte lijnen met BizzCon zijn erg fijn.”Eén plek voor alle vragen
Van internet, telefonie tot aan (bon)printers en werkplek: BizzCon beheert de gehele ICT-omgeving. Doen er zich problemen voor? Dan hoeft het horecapersoneel alleen nog maar BizzCon te bellen. “Een andere partij beheert onze kassasystemen. Voor de samenwerking met BizzCon merkten we dat zij altijd werden gebeld met vragen, ook als het niet direct met de kassa te maken had.” Rob vertelt: “We vinden en het ook belangrijk dat BizzCon autonoom kan samenwerken met onze andere techniekpartners. Dat gaat goed, wij hoeven er niet meer steeds tussen te zitten.”
Samen kom je verder
“Ik ben nog steeds dolblij met de samenwerking”, vertelt Rob enthousiast. “De samenwerking zorgt voor bedrijfszekerheid, duidelijkheid en gemonitorde processen. We hebben veel contact met elkaar. Ik zie BizzCon als een collega. Als er veranderingen zijn, stellen we elkaar op de hoogte. We zijn in symbiose met elkaar.”
Focus op ultieme klantbeleving
Valt de wifi uit? Werkt een handy niet naar behoren? Dan hoeft het personeel van De Beren enkel contact op te nemen met BizzCon. Zo kunnen zij zich blijven focussen op de ultieme klantbeleving en doen wij de rest. Supportmedewerkers staan altijd klaar om te helpen. Dat geeft een hoop rust, ook voor Rob. Zo kan hij zich blijven bezighouden met de vraag: hoe blijft De Beren de meest bruisende horecaformule van Nederland?
Meer lezen?
Maak kennis met Support Engineer Thomas Groenendijk: “We hebben nog steeds dezelfde visie en drive om klanten te helpen.”
Wist je dat Thomas Groenendijk onze allereerste Support Engineer was? Bijna zes jaar geleden startte hij met een stage bij BizzCon om vervolgens niet meer weg te gaan. Deze stille[…]
LEES VERDERHoe wij Chasin’ hielpen bij het vervangen van hardware
Bij BizzCon zijn we dagelijks bezig met het optimaliseren van ICT-infrastructuren voor klanten, zo ook voor Chasin’. Afgelopen jaar trapten we de samenwerking af met een grote servermigratie. Onlangs vond[…]
LEES VERDERBizzCon genomineerd voor twee Dutch IT Channel Awards 2024
Afgelopen week werden we verrast met leuk nieuws: BizzCon is genomineerd voor twee Dutch IT Channel Awards 2024. We zijn in de running voor ‘MSP of the year’ en eigenaar[…]
LEES VERDER