Klantcase – De Beren
ICT-oplossingen zonder gedoe
Opmerkelijk genieten, dat is het motto van restaurantketen De Beren. Met succes, want onlangs werden zij nog uitgeroepen tot meest bezochte horecaformule van Nederland. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Alles moet kloppen om gasten de ultieme beleving te geven. Soepel werkende ICT hoort daar ook bij. ICT Manager Rob Vissers: “Onze samenwerking met BizzCon zorgt voor bedrijfszekerheid.”
Behoefte aan zekerheid
Op dit moment telt De Beren 48 restaurants en 32 bezorgvestigingen. Rob: “We blijven groeien, dus we willen dat onze ICT ‘gewoon’ goed geregeld is. Onze voorgaande ICT-dienstverlener paste niet meer bij onze wensen. We waren op zoek naar een fatsoenlijk netwerk om bedrijfszekerheid te vergroten, een organisatie die zelfstandig met onze andere techniekpartners kan samenwerken en bovenal: heldere communicatie.” Hij voegt toe: “Teveel ICT-partijen maken vragen heel ingewikkeld en obscuur. Van een simpele vraag wordt te vaak een ingewikkeld project gemaakt, dat past niet bij De Beren.”

Groeiende samenwerking
Via een gemeenschappelijke connectie kwamen De Beren en BizzCon met elkaar in contact. “BizzCon sloot aan bij onze wensen.” Het begon met een stukje advies over het herorganiseren van de Microsoft 365-omgeving en groeide uit tot het volledig in beheer nemen van vestigingen door heel Nederland. Rob voegt toe: “De korte lijnen met BizzCon zijn erg fijn.”Eén plek voor alle vragen
Van internet, telefonie tot aan (bon)printers en werkplek: BizzCon beheert de gehele ICT-omgeving. Doen er zich problemen voor? Dan hoeft het horecapersoneel alleen nog maar BizzCon te bellen. “Een andere partij beheert onze kassasystemen. Voor de samenwerking met BizzCon merkten we dat zij altijd werden gebeld met vragen, ook als het niet direct met de kassa te maken had.” Rob vertelt: “We vinden en het ook belangrijk dat BizzCon autonoom kan samenwerken met onze andere techniekpartners. Dat gaat goed, wij hoeven er niet meer steeds tussen te zitten.”

Samen kom je verder
“Ik ben nog steeds dolblij met de samenwerking”, vertelt Rob enthousiast. “De samenwerking zorgt voor bedrijfszekerheid, duidelijkheid en gemonitorde processen. We hebben veel contact met elkaar. Ik zie BizzCon als een collega. Als er veranderingen zijn, stellen we elkaar op de hoogte. We zijn in symbiose met elkaar.”
Focus op ultieme klantbeleving
Valt de wifi uit? Werkt een handy niet naar behoren? Dan hoeft het personeel van De Beren enkel contact op te nemen met BizzCon. Zo kunnen zij zich blijven focussen op de ultieme klantbeleving en doen wij de rest. Supportmedewerkers staan altijd klaar om te helpen. Dat geeft een hoop rust, ook voor Rob. Zo kan hij zich blijven bezighouden met de vraag: hoe blijft De Beren de meest bruisende horecaformule van Nederland?

Meer lezen?

BizzCon en PFM Intelligence bundelen krachten
Vanaf april 2025 slaan full service ICT-dienstverlener BizzCon en data-analysebedrijf PFM Intelligence officieel de handen ineen. Met deze samenwerking richten beide partijen zich op één helder doel: de retailbranche helpen[…]
LEES VERDER
Hoe bescherm je jouw onderneming tegen ransomware?
‘Ransomware bereikt historisch dieptepunt’, kopte Computable onlangs. Deze vorm van hacken vond eerder vooral plaats bij grote of specifieke bedrijven. Nu wordt dit meer gedaan op basis van recent ontdekte[…]
LEES VERDER
Microsoft stopt met ondersteuning Windows 10
Microsoft heeft aangekondigd dat de ondersteuning voor Windows 10 op 14 oktober 2025 officieel stopt. Dit betekent dat er na deze datum geen beveiligingsupdates, foutoplossingen en technische ondersteuning meer beschikbaar[…]
LEES VERDER