Managed Voice

Dankzij VoIP, het bellen via internet, hoeft u de telefooncentrale niet meer in uw eigen bedrijf aan te leggen en te onderhouden. Managed Voice van BizzCon IT is de oplossing. Met onze cloud telefonie oplossing Managed Voice maakt u gebruik van onze innovatieve telefooncentrales.

Nieuwste faciliteiten

Met Managed Voice heeft u de zekerheid dat u altijd gebruik maakt van de nieuwste functies. Voorbeelden hiervan zijn slimme functies zoals Interactive Voice Response, Wachtrijen, (groeps)extensies en Unified Messaging.

Vaste vergoeding per werkplek

Tegen een vaste vergoeding per werkplek maakt u gebruik van onze moderne telefooncentrale en alle unieke faciliteiten. U weet dus precies waar u aan toe bent en u voorkomt onverwachte kosten.

Vanaf 1 gebruiker

Alle diensten van BizzCon IT zijn vanaf 1 gebruiker leverbaar. Daarbij zijn alle slimme functies die BizzCon IT biedt voor iedere gebruiker beschikbaar. Zo betaalt u nooit extra voor aanvullende profielen.

Vestigingen koppelen

Heeft u meerdere vestigingen? Met Managed Voice Van BizzCon worden deze eenvoudig aan elkaar gekoppeld waardoor u bespaart in tijd en investering.

Onderling gratis bellen

Een aanzienlijk deel van alle gesprekken wordt tussen collega’s onderling gevoerd. Ook als u meerdere vestigingen heeft maken deze deel uit van hetzelfde telefonienetwerk. Hierdoor bellen alle medewerkers onderling kosteloos.

24/7 maximale betrouwbaarheid

Onze technische specialisten waken 24/7 over uw telefoniediensten. In het geval van een onverhoopte calamiteit worden alle telefoniediensten naar een andere, beveiligde locatie gerouteerd, zonder dat u of uw klanten hier iets van merken.

Hotdesking, overal bereikbaar

Als u gebruik maakt van flexibele werkplekken, is Managed Voice een uitkomst. Uw medewerkers zijn, ongeacht de werkplek, altijd op hetzelfde nummer bereikbaar. Of dit nu op kantoor is, thuis of onderweg.

Operator Online

Alle slimme functies beheert u eenvoudig in onze online webtool Operator Online. Via deze intelligente webtool heeft u ook real-time inzicht in uw verbruik. Hiermee bent u onverwachte kosten altijd voor.

Vast-mobiel integratie

Wilt u in de toekomst uw mobiele telefonie bij dezelfde leverancier onderbrengen? Bij onze mobiele oplossing Managed Mobile wordt uw hosted voice omgeving volledig geïntegreerd met uw mobiele telefoon waardoor alle Managed Voice functies beschikbaar worden op uw mobiel.

Plug & Play

Alle toestellen van Yealink, Aastra en Gigaset zijn geautoprovisioned met Plug & Play. Makkelijker kunnen wij het niet maken.

Onbeperkt vast bellen

Belt u veel met uw vaste toestel? Managed Voice Unlimited is de add-on voor Managed Voice waarmee u onbeperkt belt naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland, voor een vast aantrekkelijk bedrag per maand.

CRM-integratie

Contact Connect biedt CRM- en ERP-integratie met vrijwel ieder denkbaar systeem voor meer efficiëntie en klantvriendelijke service. U profiteert van slimme functies zoals nummer- herkenning via een pop-up notificatie, click-to-dial en select-to-dial.

Managed Voice Lite

Heeft u toestellen zonder een vaste werkplek die in centrale ruimtes worden geplaatst, of toestellen die geen uitgebreide telefooncentralefuncties nodig hebben? Daarvoor heeft Voiceworks ‘Lite’ beschikbaar, tegen een aantrekkelijk gereduceerd tarief.

4- en 5-cijferige extensie

Het is mogelijk om uw klanten 4- en 5-cijferige extensienummers aan te bieden. Deze functionele uitbreiding biedt bedrijven met meerdere vestigingen en/of veel medewerkers een duidelijker en makkelijker nummerplan.

Benieuwd of Managed Voice iets voor u is?

IK WIL GRAAG MEER WETEN