BizzCon gaat samenwerking aan met Worldline
De Meern, 20 juli 2020 – BizzCon, Full Service ICT dienstverlener, gaat samenwerken met Worldline om bestaande en nieuwe klanten te ondersteunen met omnichannel betaaloplossingen.
Met deze samenwerking wordt een volgende stap gezet in de totaal ontzorging van retailers waarbij de ICT dienstverlener in staat is alle ICT gerelateerde elementen te leveren en te beheren.Een van de primaire diensten is het leveren, koppelen en onderhouden van PIN automaten.
Dennis Ebbenhorst, Owner @ BizzCon: “De Worldline producten zijn een goede toevoeging aan het bestaande diensten portfolio van BizzCon. Met deze samenwerking zijn wij in staat de klanten volledig te ondersteunen op het gebied van (digitale) betalingen, zonder tussenkomst van derden. Dit is in lijn met onze focus waarbij wij als organisatie naast onze klanten staan en volledig ontzorgen op het gebied van ICT oplossingen. Het afschuiven van verantwoordelijkheden en wijzen naar andere partijen is simpelweg niet meer van deze tijd.”
BizzCon heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot de Full-Service ICT dienstverlener die zich richt op de totaal ontzorging van haar klanten. Met een duidelijke focus op de ICT in de Retail en Zorg, nemen wij de diversiteit aan dienstverleners weg en zorgen wij voor een “Single Point of Contact” voor alle ICT gerelateerde vragen.