10 vragen die u moet stellen aan uw (online)back-up provider!

Wees kritisch als het gaat om de bescherming van uw bedrijfsgegevens!

De meeste vragen die u zou moeten stellen, gaan over wat geback-upt zou moeten worden, hoe vaak en waar het zal worden opgeslagen. Daarnaast zou u enkele vragen moeten stellen over de toegang tot, en het gebruik van de back-up gegevens die in de Cloud zijn opgeslagen.

1.       Kunnen jullie mij helpen met het prioriteren van mijn applicaties?

2.       Hoe vaak moet ik back-ups maken van mijn applicaties?

3.       Hoeveel opslagruimte heb ik nodig?

4.       Waar moet ik mijn back-up data opslaan?

5.       Wanneer zou ik mijn back-up in de Cloud moeten opslaan?

6.       Hoe haal ik mijn back-up terug in het geval van een incident?

7.       Wat is de belasting op bij productie systeem en beschikbare bandbreedte?

8.       Hoeveel kost het en hoe is het prijs model opgebouwd?

9.       Hoeveel tijd kost het om mijn back-up terug te zetten en mijn applicaties volledig te herstellen?

10.   Hoeveel data verlies ik bij een herstel actie?

Wees positief kritisch naar uw leverancier, wellicht ontdekt u nieuwe mogelijkheden.


BizzCon levert back-up oplossingen op basis van uw behoefte. Uw bedrijfscontinuïteit staat bij ons centraal.