Norah

Klantcase – Norah

Eén partner die al je IT-zaken uit handen neemt

Met een webshop, 80 winkels verdeeld over Nederland en België en ruim 600 medewerkers gebeurt er altijd wel wat op IT-gebied bij Norah dameskleding. Een kassa die niet werkt, een winkelzuil die een storing geeft of de internetverbinding die eruit klapt. Sinds 1,5 jaar heeft Norah alle IT-diensten uitbesteed aan BizzCon. “Met succes! Al onze winkels sturen hun vragen en problemen door naar 1 e-mailadres en BizzCon lost het op. Wij hebben er geen omkijken naar.”

IT volledig uitbesteden
Mike van Egmond is bij Norah dameskleding verantwoordelijk voor de sales en operations. 1,5 jaar geleden zochten zij naar een partij voor het uitbesteden van hun volledige IT-omgeving. “Een eigen IT-afdeling bij Norah opzetten was geen optie. Die schaalgrootte hadden wij simpelweg nog niet,” legt Mike uit. “Daarom zochten we een partij die onze IT volledig uit handen neemt en onze vragen, storingen en problemen oplost. Bij het moederbedrijf van BizzCon hadden wij al een server in de Cloud-omgeving staan. Daar gooiden we eens een balletje op. Toen kwam BizzCon naar voren. We zijn met elkaar om tafel gegaan en vrij snel daarna was de samenwerking een feit.”

Direct contact met leveranciers
BizzCon doet nu alle IT-werkzaamheden voor Norah. “Als een kassa stuk is, de pinautomaten het niet doen, de internetverbinding eruit ligt of als een computer niet werkt, lost 1 bedrijf dat voor ons op: BizzCon,” vertelt Mike. “De apparaten in onze winkels komen van verschillende leveranciers. BizzCon neemt contact met hen op om de storing te melden en op te lossen. Wij zitten daar dus helemaal niet meer tussen, heerlijk,” zegt Mike blij. “We hoeven ons geen zorgen meer te maken over alles wat met IT te maken heeft. Al onze medewerkers maken gebruik van het ticketsysteem van BizzCon. Hierin plaatsen zij alle storingen in de winkels en in de webshop. Zo houdt BizzCon het oplossen van alle meldingen behapbaar.”

Groei bijbenen
Sinds het moment dat Norah en BizzCon gingen samenwerken tot nu is Norah heel hard gegroeid. Waar ze toen nog 50 winkels hadden, groeiden ze verder uit tot 80 winkels in België en Nederland. Serious business dus. “BizzCon moest qua omvang met ons meegroeien,” vertelt Mike. “Dat is gelukt! Ze denken goed met ons mee op het gebied van efficiëntie en geven ons proactief advies als ze vinden dat zaken anders moeten. Dat is precies wat je verwacht als je je IT uitbesteedt.”

Er gaat ook weleens iets mis
Maar met zo’n snelle groei in schaalgrootte in een korte tijd gaan er soms ook dingen mis. “BizzCon neemt het contact met alle leveranciers gerelateerd aan ICT vraagstukken van ons over en dat gaat 9 van de 10 keer goed. Toch is het weleens voorgekomen dat ze de problemen niet even snel zelf op konden lossen,” legt Mike uit. Hij noemt een voorbeeld. “Iedere week krijgen wij 40.000 kledingstukken in ons magazijn en in de winkels aangeleverd. Het ERP-systeem moet die kledingstukken opvolgen. Dat is wel eens fout gegaan, waardoor de voorraden niet klopten,” zegt Mike. “Om te voorkomen dat dit vaker kon gebeuren, is BizzCon zelf met de ERP-leverancier in gesprek gegaan om tot een werkbare oplossing te komen. Klasse!”

Iedere maand een floorwalking-dag
Elke maand lopen 1 of 2 medewerkers van BizzCon mee in de winkels en op het hoofdkantoor van Norah. “Die manier van support is super fijn, omdat ze problemen die dag meteen oplossen en vragen direct beantwoorden,” zegt Mike. En dat is niet het enige. BizzCon evalueert tijdens de floorwalking-dagen namelijk ook de werkzaamheden van de maand ervoor. “Dat is prettig, omdat we zo gelijk kunnen bijsturen. Zo verlopen processen in de toekomst nog meer gestroomlijnd.”

BizzCon is een prima IT-partner
BizzCon is blij met een klant als Norah en andersom is dat net zo. “Ieder mkb- tot middelgroot bedrijf dat een goede IT-partner zoekt die alle IT-problemen oplost, heeft een goede aan BizzCon,” zegt Mike enthousiast. “BizzCon denkt met je mee, houdt het contact met andere leveranciers bij hen en adviseert je proactief over verbeteringen. Kortom, BizzCon neemt al je IT-zaken volledig uit handen. Zolang wij verder groeien, willen wij niet anders!”

Zorg van de Zaak kiest voor Netwerkbeheer van BizzCon

Vanaf 1 januari 2021 zal BizzCon voor Zorg van de Zaak het netwerkbeheer gaan verzorgen. Zorg van de Zaak ontzorgt werkgevers op het gebied van arbodienstverlening waarbij de medewerker centraal[…]

LEES VERDER

BizzCon gaat samenwerking aan met Worldline

De Meern, 20 juli 2020 – BizzCon, Full Service ICT dienstverlener, gaat samenwerken met Worldline om bestaande en nieuwe klanten te ondersteunen met omnichannel betaaloplossingen. Met deze samenwerking wordt een[…]

LEES VERDER

BizzCon maakt videocontact in woonzorgcentra mogelijk

Sinds de komst van het Corona virus worden er binnen Nederland bijna dagelijks nieuwe maatregelen getroffen om de verspreiding van het virus af te remmen. De maatregel om de deuren[…]

LEES VERDER

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

NEEM CONTACT OP