FAQ

Heeft u een vraag?

Hier vindt u een overzicht van onze meest gestelde vragen. Heeft u een vraag maar zit deze er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op. Wij staan altijd voor u klaar om u verder te helpen!

Diensten

BizzCon voorziet in een Full Service Contract op basis van een vaste prijs per werkplek of per winkel per maand. Hierin zijn opgenomen:
  • Gebruikersondersteuning voor zowel kantoor als winkels
  • Supportdesk
  • Opplossen van incidenten
  • Uitvoeren van standaard changes
  • Monitoring en beheer
  • Problem management
  • Single Point of Contact met andere leveranciers (SPOC) bijvoorbeeld ACA e.d.
Niet opgenomen zijn de uitvoering van Major Changes, bijvoorbeeld de benodigde uitbreidingen van de omgeving. Deze worden altijd op basis van offerte uitgevoerd. De ondersteuning van BizzCon wordt geleverd op basis van onze SLA. Deze SLA is mogelijk in de volgende vormen van dienstverlening:
  • Altijd (24×7)
  • Winkeltijden (incl. koopavonden, zaterdag & zondag)
  • Kantoortijden (8×5)
  • Best Efford
Categorie: Diensten
Was dit nuttig?
0
0
  • 1x Vaste werkplek
  • 6x Randapparatuur (zoals Printer, muis en toetsenbord etc.)
  • Netwerkbeheer binnen scope
  • Wifi beheer binnen scope
Categorie: Diensten
Was dit nuttig?
1
0
  • 1x Kassasysteem
  • 1x Kiosk
  • 1x Tablet
  • 1x Router met 4G & (Managed) Wifi
Categorie: Diensten
Was dit nuttig?
0
0
Uiteraard ondersteunen wij de implementatie van fysieke server omgevingen. Hier ligt niet onze focus, maar wij kunnen u hier zeker bij ondersteunen.
Categorie: Diensten
Was dit nuttig?
0
0

Load More